Producten voor borstkankermaand Het is je vast niet ontgaan. Oktober is borstkankermaand en o.a. Stichting Pink Ribbon doet er alles aan om zoveel mogelijk geld voor deze akelige ziekte op te brengen. Sante.nl tipt de fraaiste borstkanker-acties.
Wie-o-wie is de mooiste vrouw van Europa? Italiaanse vrouwen zijn de mooiste vrouwen van Europa, zo blijkt uit internationaal onderzoek onder ruim 6000 bezoekers van vakantiesite Zoover.
Huwelijksaanzoek taak van de man Een vrouw die op de knieën gaat? Liever niet. Een grote meerderheid van de Nederlanders vindt dat het nog steeds de taak van een man is om de grote vraag te stellen.
Hoogtepunt op hakken Staak de zoektocht naar de perfecte man en koop een paar flinke stiletto’s. Als we Christian Louboutin mogen geloven, is het dragen van zijn hakken vergelijkbaar met de ervaring van een orgasme.
Nederlanders zijn niet ontspannen Een groot deel van de Nederlanders vindt zichzelf helemaal niet relaxt. Waardoor de meesten toch een beetje ontspannen? De televisie.
Tip: Culinaire Seizoensmarkt Geen plannen voor vandaag? Proef de weelde van het najaar tijdens de Culinaire Seizoensmarkt van het noorden.
Duurzaam dineren Bereid je thuis het liefst een eerlijk maal? Met de Duurzaam Dineren-wijzer van restaurantwebsite iens.nl wordt het stukken makkelijker om ook buiten de deur rekening te houden met het milieu.
Nieuw: Fairbezig.nl Er schuilt een klein wereldverbeteraartje in je? Of je koopt graag producten van eerlijke komaf? Fairbezig.nl heeft de oplossing om een huishouden nóg eerlijker te maken.
Repeat Cashmere & Pink Ribbon Oktober staat internationaal bekend als borstkankermaand. Een goede zaak! Ook Repeat Cashmere helpt graag mee om aandacht te vragen voor borstkanker.
Autobezitters trouwen vaker Mensen zonder auto trouwen minder vaak dan mensen met een auto. Van een vaste baan en een goed inkomen wisten we al dat het belangrijke factoren waren die stellen doen besluiten tot een huwelijk. Maar inkomen blijkt nu dus niet de enige bepalende factor.