Diane von Furstenberg X Coca-Cola light Coca-Cola light in een modisch jasje én met een boodschap: modeontwerpster Diane von Furstenberg gaf vier flesjes Coca-Cola light een make-over.
Nationaal Valentijnsonderzoek De Nederlandse vrouw is best romantisch, maar volgens het Nationaal Valentijnsonderzoek kunnen we dat van onze mannen niet bepaald zeggen...
Shoptip: Piet Hein Eek voor Wehkamp Een succesformule: Piet Hein Eek en Wehkamp. De industrieel ontwerper ontwierp vorig jaar een designcollectie voor Wehkamp.nl, waar vandaag drie items aan toegevoegd worden.
Valentijnstip: kaart van Kluun Stuur je lief op Valentijnsdag een ‘geheime’ liefdesboodschap, geschreven in het handschrift van Kluun.
Nederlanders zijn weglopers Auch! Uit een onderzoek naar liefdesrelaties blijkt dat maar liefst 70 procent vindt dat Nederlanders té snel scheiden…
Vrouwen onzeker in verleiden We kunnen er geen genoeg van krijgen: flirten. Toch is slechts één op de vijf vrouwen overtuigd van zichzelf als het om verleiden gaat
Weekendtip: Body Worlds Een beetje griezelig, maar o-zo interessant. Tentoonstelling Body Worlds & The Story of the Heart biedt een uniek kijkje in het menselijk lichaam.
Libido van vrouw neemt af Uit recent onderzoek blijkt dat het libido van vrouwen afneemt naarmate de jaren verstrijken. Bij de mannen blijft de sex drive wel hetzelfde.
IJspret! 'Elk nadeel heb z’n voordeel.' Het strenge winterweer is gearriveerd en dus is het koud en glad buiten, maar wie weet kunnen we dan wél nog schaatsen deze winter.
Hot Booster is Product van het Jaar 2012 De Nederlandse consument is eruit. De Hot Booster – zelfverwarmende drinksoepen en chocomelk – is Product van het Jaar 2012.
Herken jij angstige body language? Zonder het te weten, herkennen en verwerken we angstige lichaamshoudingen, zo wijst psychologisch onderzoek uit.
Nederland lacht te weinig in de winter Lachen is gezond, maar in de winter lachen we stukken minder. In januari lacht 70 procent van de Nederlanders het allerminst, dus laat die lente maar weer komen.