Hot Booster is Product van het Jaar 2012
1 februari 2012
De Nederlandse consument is eruit. De Hot Booster – zelfverwarmende drinksoepen en chocomelk – is Product van het Jaar 2012.
Een panel van zesduizend Nederlandse consumenten beoordeelden allerlei ingezonden producten. Er werd o.a. gekeken naar: aantrekkelijkheid, innovatie en tevredenheid. En jawel, de Hot Booster scoorde de meesten punten.
Vier uur, Hot Booster?
Hot Booster is een gloednieuw product van het bedrijf Foodcase. Samen met de academie van Cas Spijkers werd de samenstelling van de 100 procent natuurlijke drinksoepen gemaakt.
De Hot Booster is een kant-en-klaar product én zelfverwarmend. Pardon? Juist ja, de chocomelk en drinksoepen verwarmen zichzelf in de verpakking. Hoe dat werkt? Je opent de bodem, drukt vervolgens op een tweede bodem in het midden waardoor een capsule breekt. Daarna moet je tien seconden rustig schudden, even neerzetten en na drie minuten heb je een warme Hot Booster.
Bovendien zitten er in de Hot Booster weinig calorieën, zout en suiker en bestaat het drankje alleen uit 100 procent natuurlijke ingrediënten.