Campagne “Een kaart blijft langer hangen” weer van start!
5 oktober 2021
Onder de titel ‘Een kaart blijft langer hangen’ start de Vereniging Wenskaart Nederland maandag 4 oktober haar derde consumentencampagne. Tot en met zondag 17 oktober krijgen consumenten, die minimaal € 4,95 besteden aan wenskaarten, een premium: een gratis postzegel en een speciaal ontworpen wenskaart. Ze kunnen voor de actie terecht in zo’n 700 deelnemende winkels van CIGO, de Giftclub en Primera.
Als Vereniging Wenskaart Nederland zijn we er trots op dat we voor het 3e jaar op rij deze consumentenactie kunnen doen. Met – naast de genoemde winkelketens – medewerking van de uitgeverijen Artige, Hallmark, Cardeau, Paperclip Cards, The Art Group en PostNL. De laatste anderhalf jaar hebben veel mensen de kracht van de wenskaart weer ervaren, dat gevoel willen we graag verder versterken met onze campagne.
Ons doel is dat er in de actieperiode meer kaarten worden verkocht en verstuurd, omdat het altijd een leuke verrassing is om een kaartje te ontvangen. Er is iemand die aan je denkt. Of het nou is om iemand te feliciteren, te bedanken, succes of sterkte te wensen of gewoon zo maar. Ieder contact kan leiden tot iets moois en daar besteden we graag aandacht aan. Ook leuk om te melden is dat de postzegel die de klant krijgt, onbeperkt geldig is, ook na de actieperiode.
Vanaf eind augustus jl. zijn consumenten al warm gemaakt met posts op Facebook en Instagram. De campagne ondersteunen we met advertenties in de bladen Royalty, Party, Vriendin en Weekend en met radiospots op Sky Radio, Qmusic en Radio538. Een kaart blijft langer hangen!
www.eenkaartblijftlangerhangen.nl
Dit is een advertorial